Sık geçen başlıklar

odtü'nün bir olayının kalmaması 1

ekşi'de gör
öncelikle odtü mezunu değilim, eşdeğer puana ankara'da başka bir üniversitede okudum. ama:

doğma büyüme ankaralı birisi olarak odtü ismi hiçbir zaman bana orta doğu coğrafyasını hatırlatmadı, kulağa ve beyne ilettiği mesaj asla öyle değildir ankara'da. çevremde hiçbir kimseden de böyle bir şey duymadım.

odtü deyince aklına orta doğu ülkeleri gelen kişi ya apartman üniversitesi mezunu bir tiptir ya da odtü'yü kazanamamış bir tiptir. bu tiplerin hayatlarında odtü ile ilgili bir görgüsü, bilgisi, sohbeti gerçekleşmemiştir o yüzden odtü deyince akıllarına beyinlerinde orta doğu kelimesi ile ilgili var olan tek kavram yüzeye çıkar (orta doğu coğrafyası). halbuki bizim çocukluk ve gençlik dönemimizin tamamında odtü deyince gözümüzde harika bir üniversite canlandı. odtü mühendislik deyince hele...

odtü hem ankara'nın hem türkiye'nin gururu bir üniversitedir.

orta doğu teknik üniversitesi. ismi bile çok güzel. metu :)