Sık geçen başlıklar

odtü'de dikilen karl marx heykeli 1

ekşi'de gör
apolitikliği övünülecek bir şey sanan mümtaz vatandaşları gösteren eylemdir. (bkz: #76510930)
tabi lan ne gerek var bunlarla uğraşmanıza? siyaset neymiş? mezun olun müyendis olun, şirketlere girin patronlarınıza milyonlar kazandırın, hatta siz de 3-5 sene sonra patron olup cukkadan pay alın, ihaleci olun, ya da gidin memur olun, sallayın başınız alın mayışınızı. siyaset neymiş ya? bırakın onu büyüklerimiz yapsın, siz güdülmeye devam edin sesiniz çıkmasın. oku, iş bul, askere git, evlen, çocuk yap, emekli ol, öl. aman sakın siyasete bulaşma ki güden gütmeye devam etsin, senin kafan rahat etsin. sen de ya yırtarak ya da sabit gelirle hayatını sürdürerek yaşamaya devam et. ama sakın düzeni değiştirmeye çalışma. aman diyim.