anlasildi. buyuk eylemler, direnisler bizi bekler. beyaz yakali bir calisanim. varimi, yogumu buyuk oranda bu okula borcluyum. ankara'yi yasanabilir bulmamin belki de yegane sebebi bu okul. eger bir gun bu okulu savunmamiz gerekecekse de savunacagim. hayatlarinda odtu'nun yanindan gecemeyecek bir medeniyetsizler surusunun kiskanclikla dolu talanina izin vermeyecegim.
tekrar ediyorum. bu is sandiginiz kadar kolay olmaz. ben, hicbir parti, orgut vs mensubu olmayan, kendi halinde bir beyaz yakali olarak gider kendimi oraya zincirlerim gerekirse. eminim ki benim gibi onbinler olacaktir.
25.09.2016 · 11. sıra
benimadimmesmecon
23:25 ~ 23:53