Sık geçen başlıklar

odtü makina 2.7 vs itü makina 3.7 ortalama 1

ekşi'de gör
odtülü soft boylar çan eğrisiyle makine makine mühendisi olduğunu zannederken itü makinacı chad babayiğitler çan eğrisi olmadan delikanlı gibi okur.

odtü'de 3.7 ortalama ile %20'lik dilime girersiniz, itü'de benim dönemimin 1.'sinin 3.54 ortalaması vardı.

ankara'da odtü fanusunda yetişmiş makinecilerle gümüşsuyu'nda hayatı iyisiyle kötüsüyle yaşamış alfa makinacıları kıyaslamak da ne bileyim lol

taşağı bir kenara bırakırsak; en basitinden, almanya'da tüm üniversitelerde itü makinada okutulan termo210'un geçerliliği vardır. odtü'lüler rwth, tum gibi gerçek üniversitelere gittiklerinde yeniden termo alırlar prequisite olarak. bu yeterli sanırım.