elektrik kullanımım en son 19.11.2017 de okunmuş ve faturalandırılmış. yani aralık pas geçilmiş ve ocak ile beraber gelen zamlı tarife ile 2 aylık kullanımım hesaplanmıştır. bu başlığın gündemde tutulması lazım, vatandaş istene istene biline biline soyuluyor. vatandaş sahipsiz, vatandaşı sermayeye yem ettiler.
edit: oepsaş
21.01.2018 · 10. sıra
pisduvar
20.01.2018 10:04 ~ 12:46