obama'yı değilde sizi alalım. şöyle bir 1300 tl asgari ücretle bir geçinin ekonomimizde ki refah seviyesini görür.
götümüze buzlu badem sokuyoruz, buzlu badem. sen ne diyorsun değişik..
09.09.2016 · 16. sıra
sulucesme
16:42