ulan biz komşunun çoğuyla kavga ettik diye evimizde babamızdan azar işitirdik.yediğim dayak üstüne annemin komşunun kapısını çalıp bir de özür dilediğini bilirim,kavga için.
bir çomarın aşağılık katliamıdır.herhalde 'çocuğuma vurdu' savunması hafifletici sebep olmaz ve ağırlaştırılmış müebbet anasınınkine girer.
edit:yersiz ve kırıcı olarak kullandığım bir ifadeyi çıkarttım.
13.03.2021 · 48. sıra
fatalite
12.03.2021 13:31 ~ 15:48