haklı valla fakirim ben. öğretmenim ama fakirim. markete gidince puan falan kovalıyorum. bir şey alırken üç kez düşünüyorum.
ne istediğim telefonu ne istediğim arabayı alabiliyorum. ne istediğim tatili yapabiliyorum. okula gidip geliyorum. okul kantininde tost çay bile 25 lira. alamıyorum amk.
geçen ay sözlük bir öğretmen maaşı konuşmuştu ya hah işte o bendim.
(bkz: 15 kasım 2022 öğretmen maaşı rezaleti)
13.12.2022 · 22. sıra
alezengi
12.12.2022 13:50 ~ 21:34