Sık geçen başlıklar

nuray hafiftaş 1

ekşi'de gör
bugün tekrar yoğun bakıma alınmış ve doktorlar artık her şeyin sonuna gelindiğini alenen söylüyorlarmış...

çok çok üzüldüm. gittiğim ilk konser onundu, kars'ta idik 7-8 yaşında falandım. evet bu kadar özel bir anımın sahibidir.

ne diyeyim... allah onun için en hayırlısını versin :'(