bugün tekrar yoğun bakıma alınmış ve doktorlar artık her şeyin sonuna gelindiğini alenen söylüyorlarmış...
çok çok üzüldüm. gittiğim ilk konser onundu, kars'ta idik 7-8 yaşında falandım. evet bu kadar özel bir anımın sahibidir.
ne diyeyim... allah onun için en hayırlısını versin :'(
15.02.2018 · 18. sıra
whatyougetiswhatyoudid
14.02.2018 11:23