islam'dan bağımsız birisi olarak nurlar içinde uyusun derim. ışıklar içinde uyusun çok zorlama. eyvallah, maşallah, inşallah, biiznillah bunların da hepsini kullanırım. bu tür kalıplara takılmak bana eskiden beri saçma geliyor. çünkü hayatımız bu ülkede geçiyor, illahaki dilinde oluyor bu kelimeler. benim savaşım bu kelimelerle değil, buz gibi inançsızım, kendimi farklı göstereceğim takıntılarım da yok. takıntılı olduğum tek kelime var, o da selamünaleyküm. ha birisi selamünaleyküm derse aleykümselam derim ama o da diğer tarafın showu. o tür zorlamalara alet olmak istemiyorum.
t: anlamsız versus.
10.07.2023 · 14. sıra
cagor
09.07.2023 03:10 ~ 03:12