adamlar novartise boykot yapalım demiş neremle gülsem bilemedim.
ilaç şirketini bile savunduracaksınız bana şimdi.
kapitalizm olmasa bu para olmasa o ilaç da bulunamazdı. çok değil 10 sene önce sma tedavisi yok ne yazık ki tip 1 olanlar ölüyor diyip geçiliyordu. o para için bu sektör var bu sayede de yeni ilaçlar geliştiriliyor, etik bulmayabilirsiniz ama düzen böyle.
burada sağlık söz konusu olunca herkesin herkesten rahibe teresa kesilmesini istemesini garip buluyorum. milyonlara ev alıyorsunuz araba alıyorsunuz ya ne olacak ayağım kesilsin hadi bi indirsene kardeş demiyorsunuz, ama sağlık söz konusu olunca her türlü maddiyattan karşı tarafın vazgeçmesini istiyorsunuz. bunu istiyorsanız sahip olduğunuz devlette bir şeylerin değişmesi gerekiyor, bu paraları insanlar ceplerinden vermek zorunda değil, ama ülkeler bunları karşılayacak maddi imkana gayet de sahipler, yanlış kişileri negatif muhattap alıyorsunuz. nacizane.
31.03.2021 · 32. sıra
queen bee
30.03.2021 00:12