biz henüz kiloyağ seviyesindeyiz. yani kiloyla alıyoruz. adamlar mega ve giga'yı atlayıp terayağ seviyesine gelmişler. avrupa çok gelişmiş.
antik hali: http://hizliresim.com/5mr0zz
26.12.2015 · 28. sıra
spinapubica
25.12.2015 13:52 ~ 14:10