Sık geçen başlıklar

norveç'te yaşayıp da akp'ye oy veren 909 kişi 2

ekşi'de gör
norveçte yaşayip insanlik öğrenememiş kişilerdir.madem akp'ye bu rezilliklerine rağmen oy veriyonuz gelin burda yaşayin angutlar.
kesinlikle ibnelik olsun diye yaptıklarına inandığım bir grup... hayır oradan durum çok mu komik gözüküyor amk. kendisi norveç'te lay lay çekerken burda millet birbirini tepikliyor.

kimsiniz lan siz?

edit; nerden biliyon lan? diyenler olmuş