asrın liderinin battı dediği iskandinav ülkelerinden norveç’e ait varlık fonunun 1,1 trilyon dolara ulaşması durumu. kişi başına 200.000 dolar düşüyormuş. beter olsunlar.
kaynak
20.11.2019 · 33. sıra
amadis
19.11.2019 15:51