Sık geçen başlıklar

nokia'nın yeni logosu 1

ekşi'de gör
şu hayatta nokia'ya üzüldüğüm kadar hiçbir şirkete üzülmedim. sen kalk herkesi cep telefonu ile tanıştır ama yeniliklere yenik düştüğün için piyasadan silin. şimdi logo değiştirsen ne değiştirmesen ne. atı alan değil üsküdar'ı galaksileri geçti.