Sık geçen başlıklar

nokia'nın nasıl bittiğini anlamlandıramamak 2

ekşi'de gör
çok basit, android işletim sistemini reddedip kendi boktan işletim sistemlerinde direttiklerinde
anlamayacak ne var?

1) google, nokia'yı android'e davet etti.
2) nokia, reddetti.
3) google, nokia'yı tekrar davet etti.
4) nokia, ben microsoft ile evleneceğim, senle olmaz dedi.
5) google, iki hindiden bir kaz olmaz deyip samsung'a, htc'ye falan davetleri gönderdi.
kıytırık bada işletim sistemi kullanmakta olan kıytırık samsung, android'e geçip şu anda dünya devliğine oynuyor neredeyse. sana kapak olsun nokia! utan biraz.