Sık geçen başlıklar

nokia'nın en büyük hatası 2

ekşi'de gör
symbian isletim sisteminde israrla takili kalmasi. ios ve android piyasayi kasip kavururken, yepyeni heyecanlar getirirken nokia israyla symbian'i terketmedi.