Sık geçen başlıklar

nicolas anelka 1

ekşi'de gör
koray'a faul yapmamış, tank gibi vurup geçmiştir. üstünden 10 yıl geçmiş, golü unutulmamıştır.

http://www.dailymotion.com/…ce-nicolas-anelka_sport

şu gole faul demek için beşiktaşlı gözlüğü takmak ve yıllar yıllar boyu mağdur rolu oynamak gerekmektedir. buna faul diyen adamlar sonra ağbi premier league yaaa diyor ben de ona yanıyorum.