adamın ne yaptığını da söyleyin de millet okuyunca "noluyor lan" demesin beyler.
şampiyonun belirleneceği ve hamilton'un 11 saniye kadar önde götürdüğü 2021 abu dabi gp'de yarışın bitimine 5-6 tur kala kaza yapan pilot. kazadan sonra piste güvenlik aracı girdi. haliyle verstappen ile hamilton arasındaki fark kapandı. yarış güvenlik aracının arkasında biter mi derken 1 tur kala güvenlik aracı pisti terk etti ve verstappen yumuşak lastikleriyle hamilton'u geçip dünya şampiyonu oldu.
film gibi bir yarışın kahramanı olan trol pilot.
edit: (bkz: güvenlik aracı)
bu araç pisteyken pilotlar birbirini geçemez. yarış lideri de güvenlik aracını geçemez. hız düşürülür. hız düşünce bütün araçlar tampon tampona gitmeye başlarlar. bir nevi yarışın tekrar başlaması gibi düşünün. verstappen ile hamilton arasındaki 11 saniyelik fark da haliyle eridi. yarışın bitmesine çok az tur kalmıştı. eğer güvenlik aracı pistten çıkmasaydı yarış o sekilde bitip şampiyon da hamilton olacaktı. ama tam bir tur kala güvenlik aracı pistten çıktı. yani bütün sampiyonluk sadece bir tura kalmıştı. avantaj da verstappen'deydi çünkü lastikleri daha yeniydi hamilton'a göre. zaten verstappen de güvenlik aracı pistten çıkmadan önce "sadece 1 tura ihtiyacım var." dedi takımına. sonuçta o turda da hamilton'u geçti. eğer güvenlik aracı hiç piste girmeseydi 11 saniyelik fark erimezdi kalan turlarda. güvenlik aracının piste girmesi için de kaza olması lazımdı. aha bu deli de o kazayı yapan adam. hem de yarışta hiçbir iddiası yokken. son sıralarda kendi kendine takılırken ajsljsd
yazdıklarımın içinde düzeltilmesi gereken yerler varsa f1'de uzman arkadaşlar mesaj atsınlar lütfen.
13.12.2021 · 27. sıra
davetiye 2 kisiliktir
12.12.2021 17:49 ~ 19:47