Sık geçen başlıklar

nişantaşı'ndaki yumoş reklamı 1

ekşi'de gör
90 tane peluş ayı; 200 liradan, toplam 18.000 lira ediyor.

aslında az maliyetli değil ama çektiği dikkat çok fazla olduğundan, verimliliği yüksek bir reklamdır.

edit: hay ayı kadar başınıza taş düşsün!

biri diyor "hesap yanlış 75 liraya da ayı var", diğeri diyor "500 lira en az o ayılar"... ya farzettik 200 lira amına koyayım. gidin kendi hesabınızı kendiniz yapın.

- toptan alırsan daha ucuz olur diyenler
- peluş ayı linki atanlar
- "saydım amk 89 tane ayı var 90 değil" diyen hasta ruhlu manyaklar
- "ya balkon sahiplerine verilen para" diye soranlar
- benim de yumoş çalışanı olup pr yaptığımı iddia edenler
- "bir ölçekten fazla yumuşatıcı giysileri yıpratır" deyip kamu spotu giren teyzeler

allahınız varsa düşün lan yakamdan!