hahaha bizim solcular da bunları solcu sanıyordu. olum diyarbakır hazrolu adam ne anlasın marxtan, leninden. adamlar kürt milliyetçisi bunu da sol ile kamufle ediyor. bu kadar türk milliyetçisi toplanıp milliyetçi şarkılar dinleyip lgbtli dövse demediğiniz kalmaz. ama onlar 'masum'
edit: bazı arkadaşlar mesaj atmış hayatında doğuya ayak basmamışsın diye. 2 yıldır doğuda yaşıyorum pek çok şehrine gittim. adamların çoğu katı muhafazakar. bölgede akp ve hdpden başka alternatifleri yok. akpli olanları makam mevki gibi şeyler elde ediyor. akpden bıkanı da “bu kürt partisidir” diyerekten hdp'ye veriyor. bunu doğulu arkadaşlar da biliyor. hatta hdp de biliyor.
22.03.2023 · 28. sıra
gkhan96
21.03.2023 18:12 ~ 18:59