bir ara sözlükte (bkz: 60 + popülasyonun yok olması ile doğacak güneş) manşetli bi tartışma vardı, 60 üstü oy vermesin diye. orada çok nefis bir öneride bulunmuştum. gönderdim sanıyordum, nasıl olduysa taslak olarak çıktı. aşağıya aynen kopyalıyorum. (şimdilerde ideal oy verme bantı önerim 5 yıl kadar ileri kaydı gerçi ama nevşin hanım gibi ben de 20 altını uçurmuşum. aklın yolu bir):
“doğru bi yerde. 60 üstünü kesicen. 20 altının daha kıçındaki boktan haberi yok kes gitsin. 27'de intihara meyilli oluyolar sağlıklı seçim yapamazlar kes. 45-60 arası menopoz andropoz kafayı yiyolar kes. 20-26 arası okul-iş çok dertleri var, bencil oluyolar, toplumun genelini düşünmüyolar kes. 28-35 arası evleniyolar gümüşlük nişanlık tek taş diye diye avare oluyolar kes. 35-40 arası boşanıyolar dertleri çok, ülkenin refahını sallamaz onları da kes. geriye 41-44 kaldı. bu bant güzel. sakin. hem instagram açabilir, netflix kullanabilir, layk bile atar bunlar! aralarında da anlaşsınlar bu sene sadece 41'ler oy kullansın misal. 41 güzel. mistikliği var folklörümüzde. hem asal sayı. mükemmel yaş yemnederim. ben 41'im oradan biliyorum. en akıllı yaştayız. eylül 2019'dan sonra ise ama 42'ler daha akıllı olacak. seneye de onlar kullanır artık napalım. hak geçmesin ertesi sene de 43'ler. böyle bir sistem tahayyül ediyorum. seçmenliğimizde herkese 2 anahtar vereceğiz. 60 üstü de yok mis. dursalar netflixe girmek için kumandaya sokarlardı o anahtarları dede dede. hep bozarlardı netflixleri.”
07.01.2024 · 20. sıra
3141592653
06.01.2024 03:10