ondan sonra neden gençler bize oy vermiyor.
ulan yaşamdan keyif alınan her noktada kafa çıkarıyorsunuz.
telefon alacam banada al, bira içeceğim banada ısmarla, benzin atacam benimkinede at, netflixi açacağım onu değil bunu izle.
neyse böyle böyle çıkacak karanlıklar aydınlığa. aynen böyle devam edinki her şey çok güzel olsun.
03.08.2019 · 23. sıra
caneraydin0608
02.08.2019 00:04