Sık geçen başlıklar

nesli tükenirse yokluğu en çok hissedilecek hayvan 2

ekşi'de gör
arı
diğer önemlileri de eklersek ;
planktonlar,kelebekler,primatlar,böcekler(ınsecta) ve kuşlar bunlar yoksa yaşamda imkansız olur.

edit:yoğun istek üzerine listeye 'böcekler'(ınsecta) eklendi.
hiç düşünmeden ''arı''lardır. tozlaşma, taşınma, besin zinciri tamamen durur ve yapay teknikler hızla geliştirilmezse birkaç aya kalmadan hepimiz toz oluruz.

o değil de şu ana kadar yazılanlara baktım, yok sivrisinekler, kedilerim olmazsa yaşayamam, muhabbet kuşum olmadan nasıl chat yaparım, sütaş'ın aşkı süt aşkı...

ne duygusal yazarlarımız var yav.