yan yana durur muyuz zalim chocuk?
artık seçim stresi mi, uzun baskısı mı nedendir bilinmez ama tüm bilinçaltı açığa çıkan ahmet davutoğlu'nun son ağzından bazı şeyleri kaçırışı. biliyorsunuz daha dün ışid kadir kıymet bilmezliğinden dolayı tribi yemişti kendisinden
(bkz: 22 ekim 2015 davutoğlu'nun ışid'e nankör demesi). 13 yıldır zalimlere karşı boş olmayan başbakanımız sonunda bu duygularını açığa vurmuş. sonuçta seviyosa gidip konuşması en güzeli.
bu şekilde giderse seçimlere kadar "hepinizin allah belasını versin gerizekalılar", "hepiniz orospu çocuğusunuz", "o sandıklar götünüze girsin", "seçimler boy boy koysun size ak kovboy" gibi demeçleri de ağzından kaçırmasından korkuyorum.
24.10.2015 · 40. sıra
life is drunk
23.10.2015 13:48