Sık geçen başlıklar

negredo'nun verilmeyen golüne fb'lilerin yorumu 1

ekşi'de gör
bir fenerli olarak, beşiktaş'ın bir penaltısının ve ofsayt gerekçesiyle bir nizami gölünün verilmediğini açık yüreklilikle söylemem gerekiyor. ilk yarı güzel bir maç yöneten hakem ikinci yarı fena çuvalladı.