reddit'te sorulmuş bir sorudur. entry şu şekildedir:
enflasyonun %100'ü aştığı bir ülkede bir tane ülke çapında protesto yapılmadı. en antidemokratik ülkelerin insanları bile bu çökmüş ekonomiye karşı ayaklanırdı. neyden korkuyoruz anlamadım ki? hepimizi mi tutuklayacaklar? hepimizi mi terörist, vatan haini ilan edecekler? protesto etme hakkı en temel haklarımızdan biridir. ülkemizin çöküşünü böyle sus pus oturup izleyecek miyiz?
neden protesto etmiyoruz?
20.09.2023 · 34. sıra
melihh
19.09.2023 02:56