Sık geçen başlıklar

neden içiyorsun sorusuna verilecek en iyi cevap 2

ekşi'de gör
bahsi geçen soru atatürk'e de sorulmuş ve hasan rıza soyak'ın anlattığına göre şöyle cevaplamış atatürk:

''içiyorum çünkü bu vücut artık bu kafayı taşımıyor. kafam vücudumun çok önünde gidiyor. beynimi huzura kavuşturmak biraz dinlendirmek için içiyorum...''
- neden bu kadar çok içiyorsun?
+ kederlerimi boğmak icin
- o kadar çok içtiniz ki kederleriniz hâlâ boğulmadı mı?
+ maalesef yüzme öğrenmişler.