Sık geçen başlıklar

neden çekmeyeceğim diyen kayseri'li abi 1

ekşi'de gör
medeniyetin istanbul türkçesi konuşmaktan ibaret sanıldığı memleketimize medeniyet dersi vermiş adam.

'ben vatandaşım.' diyor adam. üstelik bunu kendisi için de yapmıyor, haksızlığa uğradığını düşündüğü bir başka 'vatandaş' için yapıyor.
kendini devlet karşısında aciz bir kul değil, o devleti oluşturan bir birey olarak görmesi takdire şayan. türkiye'de az kaldı böyle insanlar.

edit: şöyle bir görüntü var. görüntüye göre herhangi bir şiddet olayı yok. yine de videodaki kayserili amcanın yaptığı yanlış değil diye düşünüyorum. devlet kurumlarına duyulan güven duygusunun ne kadar düştüğü çeşitli araştırmalarla ortada. haksızlığa uğradığını düşündüğü birine yardımcı olma refleksi onurlu bir davranıştır.