toledo yöresinden bir bozlak türküsü...
ne messi'yi ne suarez'i ne de neymar'ı isterim.
al yanaklı, gül memeli penelopem yeter bana
barcelona ellerinde kızgın boğa beslerim
allı turnam katalanlık mapusluktan beter bana
17.11.2017 · 49. sıra
asethuan
16.11.2017 14:45