Sık geçen başlıklar

nato ile doğmadık çok şükür nato'suz da ölmeyiz 1

ekşi'de gör
ölürsün. natosuz ölürsün.
şuanda zaten ölüsün, natosuz ölünü de sikerler.

daha nasıl anlatılır bilemedim.