Sık geçen başlıklar

nasa'nın uzaylıları bulamamasının sebebi 1

ekşi'de gör
dostum nasa tarıyo demişsinde taramaktan anladığın şey ne. öyle gece görüşü dürbün gibi falan düşünme olayı, teleskop uzaydan gelen dalgaları yakalamaya çalışıyor matematiksel olarak ortada görüntü falan yok gelen ışık demeti kesintisiz se onun yıldız olduğunu anlıyorlar, hafif dalgalanmalar varsa yıldızın etrafında dönen bir gezegen olduğu anlaşılıyor. kırılma anındaki ışığın tayfından gezegenin atmosferi neyden oluştuğu tespit ediliyor. altını çiziyorum bunların hepsi matematiksel hesaplama. bu hesaplamalar bir araya getirilip bir gezegen simüle ediliyor, bu simülasyonlar insan eliyle bilgisayarda hazırlanıyor birebir gezegenin canlı fotoğrafı değil. kaldıki güneş sistemimizin en ucundaki gezegenin uydularının bile net bir fotoğrafı yok ki piramit inşa eden küçük uzaylılara bakıp feyz alabilelim. nasanın yıllarca taradığı gezegenlere gidip lpg soluyup co2 salan canlılar bulmamız bile olası. o mesafedeki gezegenden de dünyayı bizim yöntemlerimizle inceleseler muhtemelen bizi bulamazlardı o kadar küçük ve etkisiziz ki dünyanın güneş ışınları üzerindeki kırılımına hiçbir etkimiz yok. suyla dolu bir gezegen olmasından ve atmosferdeki metan gazından dolayı organik bileşik bulunma ihtalinden başka birşey göremezlerdi.