Sık geçen başlıklar

n11'de 19 tl'ye windows 10 lisansı satılması 1

ekşi'de gör
kafamı microsoft'u arayıp soracak kadar kurcalayan olay. işsiz güçsüz bir adam olarak harbiden aradım. karşımdaki eleman çok ilgiliydi. yuvarlak ifadeler kullandı, "aslında doğrudan bizim tarafımızdan satılsa daha iyi olur ama bazı şirketler bu şekilde satış gerçekleştirebiliyorlar." ben yasal mı değil mi diye net cevap istememe rağmen cevap vermedi. velhasıl kelam benim ulaştığım sonuç sanırım bu ürün anahtarlarını almakta bir sıkıntı yok