bu testler iyi güzel hoş, her sonuç bir övgü içeriyor.
yöneticiymiş, mimarmış, tartışmacıymış...
okusan hepsinde kendinizi mutlu hissedecek şeyler yazar, gel gör ki toplumun yarısı köle gibi çalışıyor bir sikim olamıyor mutsuzluktan geberiyor.
hiçbir test onu yapana "senden bir sikim olmaz asgari ücretle geberip gideceksin" demez.
bu yüzden bana mantıklı gelmiyor. herkes bir hevesle gelip buraya çıktığı şeyi yazmış, yönetici çıkmış sevinmiş, amk işsizi 2.500 liraya hayatını siktiriyor burada o test sonucuyla kendini bir bok sanıyor...
27.05.2019 · 2. sıra
plaza communisti
26.05.2019 03:03 ~ 04:26