Sık geçen başlıklar

mustafa şentop'un oğlu için itü'ye ayar verilmesi 1

ekşi'de gör
yazdım yazdım sildim. rektörün, k. mısırlıoğlu fanboyu olduğunu mu yazayım.. yüzlerce kişinin kullandığı spor salonunu ortada hiçbir sebep yokken 3 yil tadilata alıp sonra da daha bombok bir şekilde bırakmalarını mı yazayım.. bazı profesörlerin bitirme projesi adı altında öğrenciden para tırtıkladığını mı yazayım (bu dalyarrak bana daha adımı sormadan cumaya gidiyo musun diye sormuştu) mikroskop ihtiyacı varken camii yapmalarını mı yazayım.. camii yapılmasına rağmen uzak olduğu için milletin hala elektroniğin alt koridorunda cumaa kılmasını mı yazayım.. otopark ücretine bir dönemde %700 zam yapmalarını mı yazayım.. okuldaki bekçinin güvenliğin salak salak triplerini yazayım.. tüm işletmelerin fahiş fiyatla öğrenciyi düdüklediğini mi yazayım.. mafyanın gelip nispeten uygun fiyata yemek veren avm'de gerginlik çıkartıp orayı kapattırdığını mı yazayım.. boğaziçisinden marmarasına herkesin 1-1.5 tl verdiği yemekhaneye itü'nün 3 tl istemesini mi yazayım.. (3 tl ne amk diyenler var arkadaşlar elbette şu andan bahsetmiyorum eskiden..)

yazdım yazdım sildim dedim dimi ben