Sık geçen başlıklar

mustafa şen 1

ekşi'de gör
bu yavşağı fox'a çıkaranın aklına tüküreyim. konuştukça batıyor ysk kararını aklamaya çalışırken. kaç para alıyorsun bunun için çok merak ediyorum. böyle tipleri nereden buluyorsunuz ya. hala bu tipi adam yerine koyup yayında tutanlara, konuşmasına izin verenlere de yazıklar olsun. kendimi sikicem biraz daha konuştururlarsa. ahaber mi izliyoruz fox mu izliyoruz belli değil. ülkede izlenecek kanal yok anasını satayım.

mustafa reklamlarda burayı okuyacaksın muhtemelen. insanlar senden tiksiniyor haberin olsun. çok aşağılık insanlarsınız. devranın döndüğü gün kaçacak delik arayacaksınız.

ahahah adam arazi oldu bir anda programdan. attıysanız elinize sağlık.