Sık geçen başlıklar

murat kurum'un trafik yoğunluğu %40 olacak vaadi 2

ekşi'de gör
sen kimsin ya topbaş bile başedemedi bu şehrin trafiğiyle. hiç unutmam rahmetlinin o cümlelerini her gün istanbul trafiğine yeni katılan araçları dizsen bilmem kaç km yapıyor biz o kadar yol yapmıyoruz demişti. hayır bakanlığı döneminde ne yaptı ki bu adam bu kadar iddialı. önce toki zamanı geçmiş evleri tamamlayıp versin.
tekrar %40 seviyesi demek icin daha once istanbul trafiginin %40'larda olmus olmasi gerekir. reisin belediye baskanligi doneminde bir lise ogrencisi olan ben, belediye otobusleri ile her gun bahcelievler'den zincirlikuyu'ya iki saatte gidip iki saatte gelirdim. gunun 4 saati yollarda gecerdi. sonrak yillarda da hic bir zaman iyilesme olmadi. 25 sene istanbul'u yonettiniz deneyi duzelttiniz? 25 senede her koseye metro hatti dosemek mumkunken siz belediye otobuslerine yatirim yaptiniz. ayrica istanbul trafik yogunlugu sabaha karsi 4-5 gibi yola cikarsaniz yuzde 40 olabilir. onun disinda mumkun degil.