Sık geçen başlıklar

murat kurum'a oy vermeyeceğim çünkü 2

ekşi'de gör
çünkü izmir'de yaşıyorum, ben de hamza dağ'a oy vermeyeceğim.

aslında chp'nin kendine gelmesi için izmir'i bir dönem akp'nin yönetmesini isterim, ama bunlar öyle bir teşkilat ki geri gönderemeyiz. o yüzden bizden size oy moy yok.
(bkz: adamda liderlik vasfı yok)

bunu söylemek bize de kısmet oldu. gerçi sadece liderlik değil, hiçbir vasfı yok. bakanlar kurulu+partili c.başkanı kendisi için ilçe ilçe gezip oy istiyorlar. bu da bayram çocuğu gibi yanlarında geziyor.