izlemedim. merak dahi etmiyorum. o geceyi bizzat yaşadım ve bana yetti. alacağımı aldım. bu isimdeki şahsa ilk ve son kez oy verdim.
hiçbir güç kendini destekleyen milyonlarca insana açıklama yapmaktan alıkoymamalıydı. bir twit de mi atamadın be adam. azıcık utanma varsa bu sevdadan vazgeçer.
edit: twit attı diyenler olmuş. 17 haziran 2020'den önceki twitlerini sildiği için göremedim.
04.03.2021 · 40. sıra
cerag
03.03.2021 17:57 ~ 22:41