Sık geçen başlıklar

muharrem ince'ye kurulan kumpas videosu 1

ekşi'de gör
izlemedim. merak dahi etmiyorum. o geceyi bizzat yaşadım ve bana yetti. alacağımı aldım. bu isimdeki şahsa ilk ve son kez oy verdim.

hiçbir güç kendini destekleyen milyonlarca insana açıklama yapmaktan alıkoymamalıydı. bir twit de mi atamadın be adam. azıcık utanma varsa bu sevdadan vazgeçer.

edit: twit attı diyenler olmuş. 17 haziran 2020'den önceki twitlerini sildiği için göremedim.