Sık geçen başlıklar

muharrem ince'nin ilk turda %30'u rahat geçmesi 1

ekşi'de gör
bir gerçektir.

şu ana kadar chp'nin %25'lik oyu dışında kalan %75'lik kesimde her 10 kişiden en az birisini ikna ettiğini düşünüyorum.

hatta benim çevremdekilere bakarsam 10 da 1 den bile daha fazlası gibi duruyor.

ilk tur için: %25+%7.5=%32.5

hatta son 14 günde insanların bam teline dokunursa onu %35'e kadar tamamlayabilir.

kimse kusura bakmasın ama ilk turda %30'u geçen bir muhalefet adayı kim olursa olsun ikinci turu rahat alır.

edit: @vejetaryen kangal nickli çaylak arkadışımızın mesajını aynen paylaşıyorum;

hocam mrb. yaklaşık 10 yıldır ekşi sözlüğü takip eden biri olarak sizin m. ince % 30 u geçmesi başlığı ile ilgili entry niz neticesinde size bu mesajı gönderebilmek için üye oldum. ben meral akşener e oy vermeyi düşünüyordum fakat ilk turda m. ince ne kadar yüksek oy alırsa bu işin olabilitesine muhalif olan herkesin inancı daha artacağı için oyumu muharrem ince yönünde kullanacağım. bu yüzden bence ilk turda %35 ve üzeri alması bence çok önemli.

olacak bu iş olacak.

bu da fon müziğimiz;

ince ince döşemeler

kesinlike meydanlarda çalınması gereken 2.müzik;

ince ince döşemeler vol2