Sık geçen başlıklar

muharrem ince bağış kampanyası 1

ekşi'de gör
hayatımda ilk defa birine bağış yaptım. chp için değil, 7 aylık kızımın geleceği için. tek isteğim var, tek arzum var; x,y,z hiç farketmez, bütün insanların özgürce yaşadığı bir türkiye.

şunu da anlamıyorum; lafa gelince türkiye'nin muhalif %50'si ekonominin %50'sinden çok daha fazlası diyoruz ama önceki seçimlerde muhalifler çok daha az para toplamış.

ikiyüzlü müyüz acaba?