Sık geçen başlıklar

muhaliflerin osmanlıdan nefret etme nedenleri 2

ekşi'de gör
şalvarı şaltak osmanlı.
eyeri kaltak osmanlı.
ekmede yok biçmede yok,
yemede ortak osmanlı.
ben de bazı padişahları peygamber mertebesine çıkarıp, utanmasa tapınacak adamları anlayamıyorum.
düşünsene anadoluya 600 sene hükmediyosun, senden önce bu topraklarda hüküm sürenler kadar eser bırakmamışsın.
bakıyorsun, antik yunan, roma, selçuklu.
osmanlı?
hasbel kader varsa bir iki cami. kıytırık bir iki yapı.
ulan şehzade şehirlerinde bile doğru düzgin eserleri yok. yahu sarayı* bile bildiğin gecekondu misali, ekleye ekleye büyümüş.
cumhuriyetin fakir ilk yıllarına borç bırakmış,
koca bir milleti en sonunda parçalanmış, bir avuç toprağa hapsetmiş. koca osmanlı diyosun, geçtim dünyanın öbür ucunu, dibindekine bile ne din ne dil öğretmişsin.
ve sen gelip bu adamlara peygamber gibi hürmet ediyorsun.
nefret eden muhalif değil de,
aslında,
tapınan milliyetçiyi(!) sorgulamak gerek.

tanım: nefret etmese de, sevmemek için mantıklı gerekçeleri olan muhaliftir.