rte karşısında deccal bile aday olsa, oyumu ona basarımcılar doluşacak birazdan.
öyle bir dünya yok güzelim üzgünüm.
ölümü görüp, hastalığa razı olmak yok. madem gidiyorlar, geleni biz belirleyeceğiz.
yeter ki gitsinler demek yok. zaten gittiler artık, kaçarları yok.
bu yüzden en iyisi hangisiyse, o. 3-5 bunağın siyasi ihtirasları için ülkeyi yeniden kısır döngüye sokamayacak kimse.
öncelikle şunu diyeyim. kime oy vermeyeceğimiz kesin.*
ama bu demek değil ki dilediklerini aday gösterebilirler. yok öyle şey.
akşener, geçtiğimiz günlerde epey zırvaladı.
ben başbakan adayıyım dedi. herkes alkışladı ama anlamadılar onu.
kadın, cb sembolik olacak ve ülkeyi başbakan yönetecek diyor.
profili düşük başbakan arıyorum diyen rte ile bu söylem arasında zerre fark yok.
yani ülkeyi ben yöneteceğim diyor.*
bunun üzerine can ataklı, 72 yaşında bir ihtiyarın adını attı ortaya.*
yüksek takipçili twitter hesapları adamı parlatmaya yöneldi bile.
ama yedirmezler. yok öyle şey.
ben bu düzenin 20 yıl kahrını çekmiş, onlarca ekonomik kriziyle boğuşmuş milletim.
bu düzeni yıkacak olanı da ülkeyi emanet edeceğim kişiyi de ben belirlerim.
kafaya bak. x aday olacak, devranı döndürüp iktidarı ele alacak.
sonra da buyur meral hanım diyerek ona altın tepside ülkeyi sunacak.
ne güzel kafan var senin güzelim.
şunu hepiniz bilin. yıpranmış, yıllardır bu iktidarı izlemiş ve düzeni değiştirememiş hiçbir siyasetçiyi iktidarda görmek istemiyoruz.
biz artık ihtiyarlardan yorulduk. genciz ve genç yönetim istiyoruz.
ben artık haber kanalını açtığımda gençleri görmek istiyorum.
huzurevi yayını gibi haber kanalları. nerede bir ihtiyar var, hepsi siyasette.
ve ayrıca sizin yıllardır pompalayamadığınız heyecanı imamoğlu ve yavaş yeniden getirdi ülkeye.
böyle bir tabloda onlar yıksın, bize teslim etsin düzeni demek uyanıklılıktır.
ama yedirmezler.
bir defa parlamenter sistemi en az 5 yıl unutun.
zira tahribatı düzeltebilmek için tek adam gerekiyor bir süre.
ibb ve abb ortada. patinaj çektiriyor akp. bunu engellemek için bütün ama bütün kamuda bir hijyen harekatı gerekiyor.
eskiyi yıkmadan, yeniyi inşa edemezsin. bu şart.
öte yandan böylesi bir atmosferde kalkıp da göstermelik bir aday ortaya çıkarırsanız ne olur? halkın refleksi ne olur bunu iyi düşünmeniz gerekiyor.
çünkü bu seçim, hiçbir seçime benzemeyecek.
bir bakarsınız ki o tozlu raflara kaldırılırsınız. hiç ummadığınız şeyler yaşanır.
kişisel ihtiras ve hırslar rafa kaldırılmalı.
aksi halde çok ağır bir tokat yiyerek uyanırsınız.
fikrimi sorarsanız; benim gönlümden geçen imamoğlu'dur.
yavaş da elbette iyi bir aday ama bize daha genç ve dinamik lider lazım.
imamoğlu, seçimlerde tüm bakanlar, eski başbakanlar ve mevcut cumhurbaşkanı ile yarıştı. tek başına mitingler yaptı ve karşısında tüm kabine vardı.
hepsinin elinden kerpetenle sökerek aldı istanbul'u.
o yüzden riske girmeden aday yapılmalıdır. zira ülkeyi emanet edecek ondan daha temiz adam bulmak imkansıza yakın.
adam müteahhit. bir spor kulübünün eski başkanı. ve yıllardır belediye başkanı.
bu üç işi yapmış ve tek yolsuzluk, şike gibi dosyası yok.
bundan da öte yol yok.
akşener belli ki devranın dönüyor olmasıyla heyecana kapılmış.
ama yedirmezler. o kadar da değil.
bu ülke, eski siyasetçilere emanet edilemez. yeni türkiye, eski siyasetçiyle inşa edilemez.
28.09.2021 · 5. sıra
kalemi kilicindan keskin olan adam
27.09.2021 10:20 ~ 10:21