annem inanılmaz muhafazakar, hayatında hep muhafazakar sağ partilere oy vermiş biri, ince açıklandığında da kendisini hiç sevmediğini söylemişti. ince açıklandığından beri bütün gün evde erdoğan'ın çelişkili söylem kolajlarını açıp, ince'nin tüm tv programlarını izlettim. arada twitter da bulunan miting canlı yayınlarını açıyordum, malum tv'de olmuyor.
bu süreçte ben de onunla birlikte erdoğan mitinglerini, a haberi izledim. bazen yalan söylemleri, absürt ekonomi haberlerini açıklanan rakamlarla karşılaştırıp savlarının yanlış olduğunu göstermek dışında sözel hiçbir baskı yapmadım ve kendisi birkaç gün önce ince'ye oy vermeye karar verdiğini söyledi.
1 oy kazandırdım, içim rahat.
tanım: yanlış olduğuna bizzat şahit olduğum tespit
11.06.2018 · 26. sıra
bu sabahlarin bir anlami olmali
10.06.2018 02:25