Sık geçen başlıklar

muhafazakar insan eğlenemez zengin olamaz 2

ekşi'de gör
boşuna algı kasıyorsunuz burada. başı açık da eğlenir kapalı da mesele başında değil. insanların fakirlikten ailecek toplu intihar ettiği, işsizliğin %25'e dayandığı bir toplumda kaynağı iktidardan geldiği belli olan bir kesimin su gibi para akıtarak şatafatlı bir hayat sürmesi. işi biz türbanlıyız diye üzerimize geliyorlar diyerek sulandırmaya çalışacaksınız ama yemezler, süslümanlığınız size kalsın siz o görgüsüzce saçtığınız paraların kaynağını açıklayın.