Sık geçen başlıklar

muayene odasına selamün aleyküm ile giren hasta 1

ekşi'de gör
arap sen okuma bokunu çıkarıyorsun.

burada sürekli "doktorum ben, ilgi bekliyorum" tarzı paylaşımların, doktorları karalamak için yapılan bir operasyon olduğuna inanmak istiyorum.
bu adamlara sağlığımızı emanet ediyoruz çünkü.

edit:başlığı açan trolmüş.