arap sen okuma bokunu çıkarıyorsun.
burada sürekli "doktorum ben, ilgi bekliyorum" tarzı paylaşımların, doktorları karalamak için yapılan bir operasyon olduğuna inanmak istiyorum.
bu adamlara sağlığımızı emanet ediyoruz çünkü.
edit:başlığı açan trolmüş.
19.02.2020 · 19. sıra
aristosokrates
18.02.2020 10:59 ~ 13:34