Sık geçen başlıklar

muayene edilmeyen savcının neden olduğu rezalet 2

ekşi'de gör
meslekte olgunlasma olmadan hakim ve savci oluyorlar, ellerindeki inanilmaz gucu maalesef kendi cikarlari dogrultusunda kullaniyorlar.
bu tarz meslek gruplarinin belli bir yastan , belli bir olgunluga ulasildiktan sonra yapilmasi gerekiyor.

hukuk fakultesini bitirir bitirmez, kisiyi hakim-savci yaparsaniz bu tarz durumlar kacinilmazdir.

eskiden de bu tarz durumlar cok oluyordu ancak gunumuzde sosyal medya sayesinde insanlarin haberi olmaya basladi.
hsyk gorevini yapar da ilgili savciya en ust perdeden bir ceza verirse, bir nebze de olsa ornek bir karar vermis olur.
sırada bekleyen hastalarının hakkını yedirmeyen doktora helal olsun. ülkenin böyle yürekli insanlara çok ihtiyacı var.
normal çalışan bir hukuk sisteminde hsyk’nın bu ve benzeri durumlarda (halı saha maçında öğretmenleri gözaltına aldıran savcı https://eksisozluk.com/…retmenin gözaltına alınması - link için @mavibalinahemdeminik’e teşekkürler) gerekli adımları atması gerekirdi.
edit: hsyk değil hsk imiş. “yüksek” ibaresi son referandumla çıkarılmış. @kafto’ya bu bilgi için teşekkürler.