Sık geçen başlıklar

muayene ücreti 1000 tl olan doktor 1

ekşi'de gör
yahu siz demiyor musunuz, maaşınızı beğenmiyorsanız istifayı basıp özele geçin diye, adam da kendini özelleştirmiş, hasta garantisi de yok sonuçta, gidersen ödersin, ya da devlet hastanesine gel bedavaya, 150. hasta olup derman bulmaya çalış, siz bunu istemiyor muydunuz. ya da tamamlayıcı sigorta falan yaptır, dur bir dakika sen sgk primi ödüyordun değil mi, niye böyle oldu ki acaba ilginç.