gençler eğleniyor işte.
napacaklardı ekşi sözlüğe girip ekonomi çok kötü, hayat çok kötü, sevgilim yok yalnızım ühühühü diye ağlasalar mıydı?
20.10.2023 · 20. sıra
fargusiva
19.10.2023 11:19