Sık geçen başlıklar

mourinho transferinin abartıldığı gerçeği 1

ekşi'de gör
tam aksine, yeteri kadar abartılmadığını düşünüyorum. bugün dünyanın neresine gitseniz, futbolun bir spor olduğunu bilen herkes mourinho'yu tanır. dünyanın neresine gitseniz, futboldan anlayan kişilere akıllarına gelen ilk 10 teknik direktörü say deseniz, mourinho'nun ismi ilk beşte geçer. pekiyi neden buraya geldi? bence tek bir sebebi var, şampiyon olabileceği bir takıma gelmek istemesi. yani o son haftalara kadar süren şampiyonluk yarışında bir taraf olma adrenalini. bu rekabet insanı canlı tutar. ispanya'da böyle bir ortam yok. juve, milan, bayern gibi takımlar muhtemelen teklif yapmamışlardır. çünkü artık dünyanın tüm elit takımları kendi xabi alonso'sunu çıkarmanın peşinde. gitse gitse yine ingiltere'de ortalarda bir takıma gidebilirdi ya da arapların ligine gidebilirdi. ama bu adam avrupada kalmak ve rekabet edebileceği bir ligde olmak istiyor. o yüzden fenerbahçe'yi tercih etti. tek problem üçlü oynatması. umarım o da italya'ya özgü bir şeydir. porto zamanı 442'nin versiyonlarını oynatıyordu. interde de bir dönem 442 oynattı. bizde de bu taktik anlayışla çıkarsa muhtemelen ligi alır. ama tek bir eksik var; sahte forvet. o yüzden rafa silva transferi bence fenerbahçe için şart olacaktır. fred'in yanına da muhtemelen matic gibi bir vatandaş isteyecek. oraya da brozoviç ya da milinkoviç-saviç gelirse taş gibi kadro kurulmuş olur.